XDefiant: Mark Rubin forsvarer spillet efter kritik og afviser beskyldninger om hastværk.

XDefiant videospil forhåndsvisning: Producenten Mark Rubin beroliger spillerne

En ny tilgang til onlinespil

XDefiant-producenten Mark Rubin opfordrede spillere til at komme videre, hvis spillet ikke er det rigtige for dem, mens han bestrider påstande, at spillet blev “forhastet” for at undgå at udgive på samme tid som andre populære spil. XDefiant er udviklet til PS5, Xbox Series X/S og pc, og lancerede endelig den 21. maj efter nogle forsinkelser. Oprindeligt annonceret som “Tom Clancy’s

Tekniske udfordringer stødt på

Rubin tog til Twitter for at svare en fan, der hævdede, at spillet var “forhastet på grund af GTA 6 og Call of Duty Black Ops 6.” Han forklarede, at spillets motor aldrig havde været brugt til en FPS før, og derfor krævede at bygge alt fra bunden. Han påpegede, at selv Call of Duty startede på en skydemotor. Rubin erkendte, at XDefiants motor var solid, men stadig havde brug for en masse arbejde, hvilket førte til fejl, i modsætning til andre gennemprøvede motorer i feltet.

Han hævdede, at spillet var i konstant udvikling, med nye funktioner, der blev tilføjet, og gameplayet blev forbedret over tid. Rubin understregede, at spillerne frit kunne bestemme, om spillet var det rigtige for dem eller ej, og opfordrede dem til at blive ved for at se, hvilke forbedringer der blev foretaget.

En lovende vision om fremtiden

XDefiant tilbyder således en innovativ tilgang til onlinespil, der tilbyder en stadigt udviklende spilramme med potentiale for kontinuerlig forbedring over tid. Spillere inviteres til selv at opdage udviklingen af ​​spillet og de nye funktioner, der vil blive integreret i det. På trods af de indledende tekniske udfordringer lover XDefiant en unik spiloplevelse for online FPS-entusiaster.