Nickelodeon All-Star Brawl Review-Næsten klar til slimtid

At sige, at Nickelodeon All-Star Brawl kæmper en op ad bakke er en underdrivelse. Det bærer sin Super Smash Bros. -inspiration fast på ærmet ved at samle et væld af elskede karakterer i en platformskamp, ​​men Nick Brawl gør det uden skuespillet. Selvom jeg synes, det har meget hjerte og er et godt kampspil i bund, mangler All-Star Brawl den magi og undren, som Smash Bros. legemliggør og mangler meningsfuld afslappet appel.

All-Star Brawl samler forskellige epoker af Nickelodeon-tegnefilm for at kæmpe på scener baseret på scener og steder fra forskellige Nicktoons. Listen er ikke omfattende, men den er mangfoldig nok og rammer flere bemærkelsesværdige epoker på tværs af sine 20 karakterer. Kendte ansigter som Ren og Stimpy og Rugrats‘Reptar blander det sammen med Nigel Thornberry, Zim og Danny Phantom. Nuværende favoritter som Lincoln og Lucy Loud holder fortet nede for nyere toons. Alligevel har rollelisten også et par bemærkelsesværdige store navne: Svampebob Firkant og venner, en håndfuld Ninja Turtles og duoen Avatars, Aang og Korra, bringer noget meget værdsat stjernekraft til blandingen.

Min yndlingsdel af Nick Brawl er, hvordan den spiller. Du har knapper til at hoppe, angribe, specielle træk, kast og blokere. Dit mål er at smække omkring dine modstandere og øge deres skadeprocent, hvilket gør dem mere tilbøjelige til at flyve af skærmen, når de rammes med et stærkt angreb. Karakterer bevæger sig hurtigt, hvilket fik mig til at bekymre mig om, at jeg ikke altid ville føle mig i kontrol, men de hurtige og lydhøre input lindrede disse bekymringer i praksis. Avancerede teknikker som wavedashing er overraskende let at trække ud, og takket være det hurtigere tempo er det let at udføre kombinationer i farten.

Nickelodeon All-Star Brawls grundlæggende kampe gør oplevelsen underholdende, men der er ikke meget at bekæmpe bortset fra det grundlæggende. En standardhistorisk fri arkade-mode og træning er det eneste single-player indhold, der er til rådighed. Arcade -tilstand belønner dig med kunst og musik, der kan låses op, i Jukebox, men at låse op for dette indhold føltes ikke meningsfuldt. Du kan også tage imod op til tre venner eller CPU -modstandere i tilpassede kampe eller kampe, hvor hver spiller har et bestemt antal liv.

Disse kampe afslører Nick Brawls største ulempe, og det er mangel på fremtrædende festindhold; du finder ikke ting eller våben til brug i kamp her. Da dets gameplay i høj grad understreger hurtige reflekser og mesterlige, karakterkontrollerende færdigheder, savnede jeg stærkt at have nogle skandaløse gadgets til at udjævne spillereglerne for nye eller afslappede spillere. Stadier giver ekstra personlighed fra Nickelodeon -licenser og ryster kampe. Hver etape er placeret inden for en Nicktoons verden og indeholder en række platforme og bevægelige forhindringer for at holde spillerne på tæerne. Disse steder ser godt ud og giver en tiltrængt smag. Nogle af mine favoritter inkluderer Hej Arnold-inspireret trafikprop (med en fantastisk, chill saxemelodi) og The Flying Dutchman’s Ship fra Svampebob.

All-Star Brawls nærmeste festmekaniker er en Sports-tilstand, en mildt sagt sjov funktion, der deler konkurrenter i to hold, hvor målet er at smække eller kaste en bold gennem mål placeret på scenen. Fodboldkugler reagerer kun på angreb, plankton-temaet er tungere og bevæger sig langsommere, og en fodbold med en hat på-et sødt nik til føringen af Hej Arnold – interagerer udelukkende med grab and throw -træk. Sportstilstand er ikke en meget spændende afvigelse fra den almindelige billetpris, men den er der, hvis du vil prøve noget andet.

Du kan tage kampe online i 1v1 konkurrencescenarier eller hurtige kampscenarier og lobbyer med 12 spillere, hvor spillere kan bryde ud i individuelle 2-4 spillerkampe. Pladsen til tilskuerskampe er en fantastisk tilføjelse til turneringsarrangører eller dem, der ønsker at se venner skændes et stykke tid. Nickelodeon All-Star Brawl har rollback netcode, som er designet til at udjævne animation under online spil. Imidlertid er denne implementering ret hård. Halvdelen af ​​mine en-til-en-kampe havde masser af frysninger og stammer uden for det normale udvalg af rollback-rammer. Nogle gange resulterede omkampe mod nogen med en god forbindelse i et nervøst, bremset rod; dette skete flere gange, når man spillede online. Fire-spiller slagsmål bragte det værste online spil frem, med endnu flere frysnings- og forbindelsesproblemer. Det lykkedes mig at have en del gode kampe med lidt-til-ingen problemer, men din kilometertal kan variere online.

Nickelodeon All-Star Brawl er en kompliceret pakke. Dens kernekamp og opmærksomhed på karakterdetaljer er fantastisk, men alt omkring det er knogletørt. At spille som disse elskelige Nicktoons kan interessere nogle, men jeg havde ikke lyst til at blive ved med at være match uden problemer. Forhåbentlig kan Ludosity og Fair Play Labs fortsat tilføje Nick Brawl efter lanceringen og finde ud af, hvad der mangler, mens de får Nickelodeons fulde opbakning til at gøre det til et bedre produkt for fansene.