Dyk ned i handlingen med Replaced: Fuld anmeldelse af videospil

Oplev eksklusive første indtryk af videospillet Replaced, en titel, der lover en intens og fordybende oplevelse for actionfans.

En højrisikojagt

Spillet får en flyvende start med en spændende jagtscene, hvor REACH skal hoppe over forhindringer og beregne sine pauser til nanosekund, eller risikere at blive fanget eller dræbt koldt blodigt. Denne sekvens etablerer en anspændt og nådesløs atmosfære for Replaced – kontrollerne er enkle, men der er en tydelig rytme at følge, og din timing er afgørende. Det, der gør dette afsnit virkelig spændende, er de smukke filmiske overgange; spillet skifter problemfrit fra spilbare segmenter til animerede mellemsekvenser, der minder om en eksplosiv actionfilm fra 80’erne, strømmer ned af træer og filtrerer gennem store, tårnhøje stålhegn, mens jeg ræser mod min undergang – jeg døde endda et par gange af at blive distraheret af. kulisserne. Klimakset af denne jagtsekvens ser mig hoppe fra den ene afsats til den anden for et episk filmisk øjeblik, badet i kølige farver, der er Blade Runner værdig. Der er lagt særlig vægt på at få denne til at give genlyd som en klassisk actionfilm, men med et ekstremt cool pixel art twist.

Opdag Phoenix City

Hjertet i demoen tager os til REACHs nye hjem i Phoenix City, en forladt togstation, der også vil fungere som spillets hovedkvarter. Her mødte jeg en mangfoldig cast af karakterer med mystiske handlinger, og det er her historien om Replaced. begynder at skinne. Ligesom det hjem, de deler, synes hver person, REACH møder, at være fyldt med moralske kompleksiteter, og hver enkelt gør, hvad de skal for at overleve – noget, der ikke altid er indlysende for REACH. Som en kunstig intelligens gør deres forståelse karakterernes adfærd t falder altid sammen med deres omgivelser, hvilket giver interessante samtaler efterhånden som historien udfolder sig.

Kilde: news.xbox.com