LoL-udviklere reagerer på kritik af Winterblessed-begivenhedspas

League of Legends-udviklere adresserer tilbageslag over 2023 Winterblessed Event Pass

League of Legends-udviklere har taget skridt til at imødegå stigende vrede omkring det kommende Winterwinter 2023 Event Pass og forklarer, at de ønsker at teste flere ting om bannere i år. SkinSpotlights afslørede på Twitter i går, hvilke belønninger spillere kan få, hvis de køber Winterized Event Pass til den kommende begivenhed, som lanceres i den første uge af december. Mens der var masser af belønninger, var spillere utilfredse med at opdage, at de ville modtage mindre orange essens og en mindre loot bag, og i stedet ville få to ekstra bannere.

BarackProbama, en af ​​Leagues udviklere, svarede på Reddit i dag, den 28. november, med den forståelse, at “vi foretrækker loot bags.” Riots tanker om at tildele bannerne var, at spillerne så ud til at “like” dem, og at de ville være garanteret, hvilket betyder, at du ikke skulle bekymre dig om at få dem, fordi du får dem. Mens de belønninger, du får med loot bags, ikke er fuldt garanteret. Indrømmet, du kan få mindst tre skin shards med en loot bag – en vil være værd 1.350 RP eller mindre, og to vil være værd 975 RP eller mere. Du har endda også en chance for at få noget Mythic Essence. Så du er ikke garanteret at få specifikke skins, men du får mindst tre med en loot bag. For spillere er dette en meget bedre aftale end to garanterede bannere. Og det er simpelthen mere værdifuldt, og derfor er spillere kede af at miste en goodybag i den kommende Winterborne-begivenhed.

Heldigvis forstår udviklerne, at spillere sætter pris på loot bags og håber at favorisere dem frem for bannere i fremtidige begivenheder. Det er dog usikkert, om Riot vil tilføje den tabte byttepose til Winterized Event Pass for at formilde spillerne. Det er muligt, men usandsynligt.