LoL-udviklere reagerer på kritik af Blessed Winter Event Pass

Riot reagerer på kontroverser om 2023 Winterblessed begivenhed

League of Legends-udviklere har reageret på den voksende kontrovers omkring det kommende Winterblessed 2023 Event Pass og forklaret, at de ønsker at teste flere ting vedrørende bannere i år. I går afslørede SkinSpotlights på Twitter, hvilke belønninger spillere kan få, hvis de køber Winterblessed Event Pass til Winterblessed-begivenheden, som lanceres i den første uge af december. Selvom der er masser af belønninger, var spillere utilfredse med at opdage, at de ville modtage mindre orange essens og en taske færre og i stedet ville modtage to ekstra bannere.

BarackProbama, en af ​​Leagues udviklere, adresserede kontroversen om dette på Reddit i dag, den 28. november, og forstår, at vi “bedre kan lide grab bags.” Dette er tyveposen fra Worlds 2023. Billeder via Riot Games Riots tankegang bag at give bannerne væk var, at spillerne så ud til at “like” dem, og at de ville være et garanteret banner, hvilket betyder, at du ikke ville. Du behøver ikke bekymre dig om du får det, for det vil du. Mens de belønninger, du får fra grab-poser, ikke er fuldt garanteret. Selvfølgelig kan du få mindst tre hudskår med en grab bag, en af ​​dem vil være værd 1.350 RP eller mindre, og to mere vil være værd 975 RP eller mere. Og du har endda også en chance for at få noget Mythic Essence. Så du er ikke garanteret at få specifikke skins, men du vil få mindst tre skind med en grab bag. For spillere er dette en meget bedre aftale end to garanterede bannere. Og det er simpelthen mere værdifuldt, og det er grunden til, at spillere er kede af at miste en snuppepose i den næste Winterblessed-begivenhed.

Når Riot forstår spillere og skaber begivenheder, vi elsker, er begivenheden den næstbedste ting siden skiveskåret brød. Men hvis Riot ikke forstår, hvad spillerne vil have, kan fællesskabets tilbageslag være ret intenst, hvilket er, hvad der sker med Winterblessed-begivenheden, og hvorfor spillerne er kede af manglen på gribeposen. Heldigvis forstår udviklerne, at spillere værdsætter grab bags og forhåbentlig prioriterer dem over bannere i fremtidige begivenheder. Det er dog usikkert, om Riot vil tilføje den tabte grab-pose til Winterblessed Event Pass for at formilde spillerne. Det er muligt, men usandsynligt.