Meget snedigt af Valve at bruge CS GO Meget positive (7,686,947) anmeldelser :: Counter-Strike 2 Generelle Diskussioner

Skammeligt fra Valve at bruge CS GO’s meget positive (7.686.947) anmeldelser. Jeg håber, folk hos Valve læser dette og føler skam over at beholde anmeldelserne og snydekoderne, men ikke selve spillet CS GO. For at sammenfatte dette med et ord er det skammeligt, hvorfor fjerne CS GO helt? Hvem er det skumle individ, der træffer disse beslutninger? Man kan ikke sige, at denne person havde gode intentioner for os, for kunderne, der købte CS GO og skins, hvilket ord kunne jeg bruge til at beskrive ham/hende? Vi har brug for love for at forhindre kannibalisme, som Valve har udført med CS GO og Overwatch (Blizzard-spillet). CS 1.6 kan stadig spilles i dedikeret tilstand, derfor støtter jeg EU’s strengere love for at forhindre nogen i at fjerne spillet på den måde og gøre TOS ulovligt for at fjerne spil.

En skammelig beslutning

Valve’s beslutning om at fjerne CS GO fra platformen er skammelig og uretfærdig over for de mange spillere, der har investeret tid og penge i spillet. Det er uforståeligt, hvorfor Valve ville fjerne et så populært spil med så mange positive anmeldelser. Hvem er det, der træffer disse beslutninger? Og hvad motive ligger bag?

Bekymring over snydekoder

En af de største bekymringer ved at fjerne CS GO er, at det også vil fjerne muligheden for at bruge snydekoder. Snydekoder har altid været en del af spilverdenen, men at fjerne spillet for at bekæmpe snyd virker som en overdreven reaktion. Der må være en bedre måde at håndtere denne udfordring på, uden at fjerne spillet helt.

Forbrugerrettigheder og lovgivning

Spillere, der har købt CS GO og tilhørende skins, har ret til at beholde og spille spillet. Det er urimeligt, at Valve kan fjerne spillet uden advarsel eller kompensation til spillere. Dette rejser spørgsmålet om forbrugerrettigheder og behovet for strengere lovgivning inden for spilindustrien. EU bør indføre love for at beskytte forbrugerne mod denne form for handling.

En fremtid med strengere love

For at forhindre lignende hændelser i fremtiden bør der være strengere love og regulering inden for spilindustrien. Det bør ikke være tilladt for virksomheder som Valve at fjerne et spil uden varsel eller kompensation. Spillere fortjener at blive behandlet retfærdigt og have deres rettigheder beskyttet. Lad os arbejde hen imod en fremtid, hvor forbrugerrettigheder er prioriteret, og hvor virksomheder ikke kan fjerne spil uden god grund.

Kilde : steamcommunity.com